جلاكسو

NoAvatar

متصل أم زياد

  • عضو مهتم
  • **
  • المشاركات :631
  • عضويه: 30262
  • تاريخ التسجيل : 18/12/2013 » 01:56:pm
  • 3
بالتوفيق اختى Siham fadel
سجل
NoAvatar

غير متصل Fade Fared

  • عضو
  • *
  • المشاركات :1
  • عضويه: 32641
  • تاريخ التسجيل : 30/09/2017 » 09:30:am
  • 0
tank you so much
سجل
NoAvatar

غير متصل Ramzy

  • عضو
  • *
  • المشاركات :1
  • عضويه: 32650
  • تاريخ التسجيل : 11/10/2017 » 04:21:am
  • 0
ناس محترمين وتعامل محترم جدا واهتمام شديد وسرعه فى الرد على اى استفسار وستلامت موقعى فى وقت قياسى على عكس شركات تانيه اتعملت معها
سجل
NoAvatar

غير متصل mha elsyd

  • عضو
  • *
  • المشاركات :1
  • عضويه: 32676
  • تاريخ التسجيل : 31/10/2017 » 08:43:pm
  • 0
ناس محترفين بجد فى شغلهم  :o من سنه نفسى اعمل موقع ابيع فيه عالنت لكن خايفه معنديش اى خبره فى المواقع و لما كلمتهم شات على الدعم المباشر لقيت الموضوع طلع سهل جدا حسيت انى ضيعت سنه من غير لزمه :(
سجل
NoAvatar

غير متصل احمد حماد

  • عضو
  • *
  • المشاركات :4
  • عضويه: 32710
  • تاريخ التسجيل : 25/11/2017 » 02:02:am
  • 0
عايز اعمل موقع من زمان بس خايف وعندى بعض الاسئله
- هل ادارة الموقع سهله ام صعبه خايف اعمل موقع ومعرفش اديره او استفيد منه فيه حد من عندكم هيساعدنى
- ايه الطرق اللى الناس هتدفع لى بيها
- هل هيبقى البيع فى المحافظه اللى انا فيها ولا كل المحافظات ولو لكل المحافظات ازاى اوصل للناس طلباتها
- وازاى الناس هتعرف موقعى علشان تشوف البضاعه اللى ببيعها
- لازم يكون لى محل للبيع من الاساس وبطاقه ضريبيه وسجل تجارى ولا ممكن اتاجر من البيت

سجل
NoAvatar

متصل أم زياد

  • عضو مهتم
  • **
  • المشاركات :631
  • عضويه: 30262
  • تاريخ التسجيل : 18/12/2013 » 01:56:pm
  • 3
كنت خايفه اكتر منك لكن الموضوع طلع سهل جدا خصوصا ان الدعم ساعدنى وبعد التجربه وانا بتاجر من البيت لاعندى بطاقه ضريبيه ولا سجل ولا الكلام ده  وبتعامل مع شركة توصيل لطلبات المحافظات والدفع عند الاستلام
سجل

متصل NaBeL

  • الموظفين
  • *******
  • المشاركات :5,654
  • عضويه: 6264
  • تاريخ التسجيل : 19/11/2006 » 03:00:pm
  • 200
الاخت ام زياد ردت على معظم الاسئله وعلى رأى المثل اسئل مجرب ولاتسأل الطبيب اقصد الدعم
بخصوص سؤال ازى الناس تعرف موقعك مجانا بننشر موقعك على محرك البحث جوجل وبالتالى اى حد هيبحث عن اللى بتاجر فيه هيتم عرض موقعك ضمن النتائج وكل عميل بتعامل معاك ويكون راضى عن التعامل بيعطى موقعك لافراد عائلته واصدقاءه وجيرانه بمجرد ما اى شخص يسأله شارى كذا منين ؟
NoAvatar

غير متصل احمد حماد

  • عضو
  • *
  • المشاركات :4
  • عضويه: 32710
  • تاريخ التسجيل : 25/11/2017 » 02:02:am
  • 0
تم استلام الموقع بنجاح ولله الحمد اشكركم جميعا كل فريق العمل واشكر كثير الاخ الاستاذ فايز صالح جزاه الله ألف خير
سجل
NoAvatar

متصل الأحمدى

  • عضو
  • *
  • المشاركات :1
  • عضويه: 32852
  • تاريخ التسجيل : 17/03/2018 » 09:46:am
  • 0
هل الموقع التجارى على الانترنت يحتاج اى تراخيص او موافقات حكوميه قبل انشاء موقعى التجارى ارجوا اجابة سؤالى بالتفصيل
سجل
NoAvatar

متصل فهد الربيعى

  • عضو
  • *
  • المشاركات :1
  • عضويه: 32866
  • تاريخ التسجيل : 25/03/2018 » 11:57:pm
  • 0
بعد بحث طويل على الانترنت أنتم الافضل  :o
سجل